Underbara dag!!!

♥Nu e det äntligen vår!!!♥

Idag har jag och Elicia varit på stan med mormor en sväng på förmiddagen....

Åkte ut till Väla vid lunch och åt lite.. sen har vi varit hela eftermiddagen på tomten och grejat.......

Tant Malin kom på besök en sväng så vi fikade lite.....sen städade jag ur husvagnen för det var lera överrallt inne i den....

Marcus sopade av bergsknallen som hamnar under huset så han kan börja gjuta... Borg kom på besök en sväng oxå.....

Så denna eftermiddagen har gått riktigt fort..... Härligt att få vara ute hela tiden me....

När jag och Elicia kom hem för en stund sen så luktade det grillat kött i hela kvarteret så nu har jag gjort i ordning grillen för denna säsongen så nu ska här grillas......

Det e ju så himla gött när man grillar första gången för säsongen!!!!


Trevlig vårkväll!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0