Överrraskning!!!

Gick in på internetbanken nu ...lite halvdeppig så där för jag visste ju att jag bara hade 55 kronor kvar på kontot.... men jag tänkte att jag går in och kolla de andra eftersom jag och Elicia ska fram till stan och handla present till farmor som fyller år idag och lite andra grejer....

Men nåt hade hänt:)

TILLGÄNGLIGT BELOPP: 1055 kr!!!!


Jag hade vunnit 1000 kr på postkodlotteriet!!!!!! Jag som aldrig vinner nåt!!!


Lite glad man blir då eller!! Så nu ska jag och Elicia till stan!!!


Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Ja, barnen är allt lika, men Wilmer börjar få ett lite eget utseende nu :-)



Fan va gött att du vunnit 1000 spänn! Skulle jag med behöva!

2009-03-18 @ 06:43:25
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Postat av: Kicki

nä fan va gött att du vann... jag har bara vunnit 150kr på postkodlotteriet...=)

Kul att du kommer på festen....Det var ju inte igår vi festade ihop...=) Är du ledig nån dag nästa vecka?? Börjar blifrisk nu...=)jippi!!

2009-03-18 @ 08:40:42
URL: http://kickilinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0