Magkatarr....

Har fått magkatarr som heter duga.... Har varit sängliggandes både fredag och lördag för jag har haft så j-vla ont i magen......
Det sjuka är att det verkligen kom utan förvarning.....



I går eftermiddag så kravlade jag mig upp ur sängen iaf och handlade med malin inför kvällens melodifestival...
Fläskfilé, klyftpotatis och sås....mums..
Jag åt ju inte så där jätte mycket direkt för det e ju inte det snällaste mot min lilla magern just nu direkt!!!

Kollade på Melodifestivalen och tyvärr så vann ju inte Måns men det var en ganska bra vinnare iaf tycker jag..... Roligt merd nåt annorlunda......

Efteråt så spelade vi Buzz och jag lovar jag somnade emellan varenda fråga..hahahaha...
lite trött tror ja.....:)
Vid 12 så började Malin och Tobbes ögon oxå att bli tunga så det begav sig och vi gick och la oss och stensomnade med en gång...

I morses så vaknade Elicia kl 7.. men hon satt snällt mellan oss i sängen och tittade på tv till klockan nio när hon väckte oss och tyckte det var dags för frukost:)
Det e så gött att hon klarar sig själv en stund så man kan sova lite......:)

För alla som undrar hur det går med huset så regnar det fortfarande in.. men i veckan drar det nog igång..
Tjälen e borta på tomten och Marcus har kört grejer hela helgen så han ska kunna starta efter jobbet imorgon.....


Nu ska jag nog ta och dammsuga lite för det har jag visst inte gjort på länge och det syns....




 



Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Jag:"Bettan sover!!" ... Bettan: "ööööh" (trycker svar på buzz)" Yes rätt!!, ehh vad var frågan??" haha.. mupp

2009-03-15 @ 12:20:45
URL: http://annamalinas.blogg.se/
Postat av: Kicki

det är riktigt jobbigt att vara förkyld...Inget kul alls...hur är det själva då? Kram kram

2009-03-16 @ 08:58:16
URL: http://kickilinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0