Dålig fantasi och inte så mycket lust!!!

Ska försöka skärpa mig med mitt bloggande... men nu har jag hamnat i en riktig svacka.......


Har jobbat ganska mycket de senaste veckorna men nu ska det väl lugna ner sig förhoppningsvis!!!


Har ju ändå hänt ganska så  mycket men det får bli en bild uppdatering så får jag skriva mer när jag har kommit ikapp!!



Har hänt lite mer med huset sen detta kortet men det var ett tag sen jag lyckades få med mig kameran ut...

Marcus sågade ju sig i handen för 3 veckor den så han har fram till idag varit gipsad...och är fotfarande sjukskriven!!
Men som tur är så har vi ju hjälp av Daniel och Andreas så lite rör det allt på sig...


"Lille" Rasmus har tagit studenten!!!
Tvillingbrorsan får vänta till nästa år....



I lördags så var vi på bröllop..... Jenny Hemberg blev fru haglund!!!
De var så fina och såg så lyckliga ut:)
Rolig fest var det me:)



(v20+6)
Magen den bara växer och växer och det lill*krabaten håller riktig låda inne i magen!!!
Känns riktigt skönt att vara inne i andra halvlek nu:)

I kväll har snälla tant Malin varit här och klippt Elicia.. Det var välbehövligt kan jag säga!!

FÖRE!!



EFTER!!




Det var lite ifrån min senaste tid!!!


SIST MEN ABSOLUT INTE MINST!!!

STORT GRATTIS  TILL SANDRA OCH JAKOB TILL ERAN SON OCH TEA TILL DIN LILLEBROR!!






Kommentarer
Postat av: Louise

Åååå vad fin magen är!!! Och nu syns det ju att det är ett hus :) Inte så jätte mycket kvar nu va? Måste ta tag i den där fikan snart! kramar!

2009-06-16 @ 22:20:28
URL: http://lojsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0