Söndag....Söndag......

I går jobbade jag 9-13..... var ganska lugnt på jobbet...... Men jag och annelie hann ju diska och städa en del så.. Så då blir det ju mindre att diska imorrn...:)

MNär jag slutade så kom Marcus och Elicia och hämtade mig på jobbet och så bar det av till Göteborg för kalas hos Marcus syster......

Det björds på goa mackor och muffins som Malin hade baka ifrån Leilas bakbok.... mums....
Kakmonster som jag är så slank den lätt ner

:)

Chocolate frosting
Ser ganska gott ut va.......


Vi dhalv 6 packade vi in oss i bilen igen för hemfärd......
Vi hade laddat upp med filmer och godis i bilen så Elicia skulle hålla sig vaken hela vägen hem..... Hade inte varit så lyckat om hon somnade vid den tiden....

När vi kom hem cyklade Marcus i väg till Petter för spelkväll......

Anne och Therese kom hit med en familjepizza som vi moffade i oss......
Jag och anne delade på en flaska vin och så satt vi i soffan och mest tjatade skit...
Tack töser för ännu en mysig lördagskväll.....

Vid halv 12 när dom hade åkt hem så bäddade jag ner mig i sängen och kollade på tv tills ögonen inte orkade hålla sig uppe längre:)


I morses så vaknade Elicia vid 8... och då var jag faktiskt ganska så utvilad så jag knallade allt upp och satte igång kaffebryggaren...... Det e det  bästa på morgonen.... kaffe och en cigg....:)

Marcus fick sovmorgon till halv 10....
Undra när det e min tur att få sovmorgon:)

Nu har Marcus åkt ut till husbygget och jag och elicia ska klä på oss för att åka till mormor och morfar och äta söndagsmiddag:)


Hoppas ni får en bra dag........




Kommentarer
Postat av: zandra

Dom kakorna såg inte helt fel ut=)

2009-01-18 @ 12:32:55
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du får allt svänga förbi Ingemarsgården när du ändå är ute i Härene nångång.

Kram

2009-01-18 @ 12:43:50
Postat av: Anne

Himla mysigt med familjepizza å vin =)

2009-01-18 @ 17:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0