Då var denna lediga dag snart slut!!!

Jag fattar inte att dagar då man är ledig går så himla fort!!!!

Jag flög upp ur sängen kl 8 när jag hörde att Elicia var vaken och trodde att vi alla hade försovit oss.... men Marcus var borta och jag skulle ju ingenstans:)
Brukar alltid vakna till när Marcus klocka ringer halv 6 men jag sov tydligen gott i morses!!!:)


Jag och Elica tog det lite lugnt på förmiddagen...  innan vi lagade våran utsökta komplicerade lunch...... bacon och makaroner!!!
Fast det är faktiskt riktigt gott!!!!
Hade krig med Elicia om maten som vanligt.... men några skedar lyckades jag trycka i henne....
För er som inte vet så matvägrar Elicia i stort sett varje dag när hon är hemma... men hos dagmamman äter hon som en häst!!!!
Ska iaf gå och ta en extra vikt på bvc på måndag med henne, för jag tycker inte det händer så mycket på den fronten!!
Kanske kan man få lite goda råd hur fan vi ska göra!!!
Man känner sig ganska mmaktlös när det kvittar vad man gör för mat och det aldrig duger... men gör dagmamman samma mat så äter hon....

Vid ett packade vi in oss i bilen för avfärd till Skara... men vi kom inte så långt för "biljävel" startade inte!!!!!!
Som tur var så var Marcus i när heten och kunde hjälpa mig att starta!!!
Felet är ju lätt åtgärdat eftersom det bara är batteriet som är slut... men man drar ju in i det sista på att köpa ett nytt för det kostar ju en hel del!!!

Men nu e det iaf gjort så älsklingen är ute och sätter i det nya nu...
Så nu slipper Bettan vifta med sina starkablar inför alla möjliga som har fått hjälpa mig igång:)

Till slut kom vi iaf iväg och landa äntligen hos tant Malin på hennes jobb!!!!

Jag färgade ljusa slingor och en lite mörkare färg i luggen... men den mörka färgen syns inte så mkt så vi ska justera i helgen så det blir tydligare:)

Även Elicia blev lite klippt och så fick hon ju självklart rosa stjärnor i håret!!! Nåt som hon är väldigt stolt över!!!




Efter besöket hos Malin!!!

Väldigt dålig bild... jag har tagit med mobilen och dessutom hatar jag att ta kort på mig själv!!



Elicia med sina rosa stjärnor!!!!



Hoppas eran dag har varit bra!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0