Äntligen hemma......

Det stämmer verkligen det man säger att borta bra men hemma bäst!!!!

Vi startade från farmor på Lidingö vid halv ett eller nåt tror jag att det var....
Stannade till hos en tjej som var med pappa i Afghanistan och hennes dotter på 3 år....
Elicia tyckte det var  hur roligt som helst att få leka med en massa leksker som hin aldrig hade sett förut...
Men en favorit hade hon allt.... E fiifficykel....Elicia är nämligen ett stort fiifi-fan...
Det e e barnfilm/serie som handlar om några blmsterfrön:)



Vid 2 så började den långa färden hemåt.... Jag började köra så jag tog stadstrafiken:)
Jag körde till Örebr och sen orkade inte mina ögon längre.....
Vi tog en hamburgare och en kopp kaffe på MAX.. men det var ingen höjdare direkt.. då får jag nog säga att Mc Donalds är bättre....
Pappa körde den sista biten hem så jag och Elica myste i baksätet...
HAde med bärbar dvd till Elicia, och det är nog den bästa uppfinningen dom har kommit på tror jag...
Inte ett enda gnäll på hela vägen dit och inte ett enda gnäll på vägen hem...
Hon e så duktig min stumpa:)


Min rediga tjej.....



Jag trött och sleten......

Nu ska jag snart krypa ner i min säng så jag orkar upp till jobbet imorgon:)

Vet inte hur jag ska kunna sova utan min älskade kudde som är kvar hos Farmor men det får väl gå:(


Go natt....



Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan... skönt att resan gick bra.. jobbar du torsdag lr? jo elicia är bra söt hon och jag håller med dig så sleten... hahahha skojja den får du bjuda på... ! ha de gott så hörs vi... kram kram till er!!

2009-01-27 @ 23:28:03
URL: http://sajaandersson.blogg.se/
Postat av: Veronica Axelsson

Hallå.

Tycker du är riktigt fin i glajjor.

Kram

2009-01-28 @ 15:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0