Myshelg.......

I fredags så fick Elicia vara hemma ifrån Barbro eftersom hon vaknade med feber men hon var rätt pigg ändå....
Mormor ställde upp och kom hit på morgonen och var barnvakt...
Sara hade bestämt sig för sovmorgon så jag var tvungen att åka och jobba och jag tyckte hon var värd den sovmorgonen så...

Vid 12 åkte jag hem och bytte av mormor som skulle på begravning så det blev en kort jobbdag!!!
Vi myste hela eftermiddagen och sen när pappa kom hem så åkte vi och köpte godis till Elicia och "godis" till oss (en flaska vin).
Alltid på fredagar så är det marcus som lägger elicia för då kan han ligga i sovrummet och titta på På spåret och jag sitter ute i soffan och tittar på Let´s dance!!! Tänk om man kunde få lära sig att dansa så.. det skulle vara riktigt skoj!!!

På lördagen hoppde jag in och jobbade extra för Annelie skulle på melodifestivalen i gbg och Sara på kurs så jag var ensam och jobbade... fast Martin var ju med och sällskapade mig!!! En bukett fick han slå in iaf:)

Efter jobbet så åkte vi ut och "söndagsåkte", vi var ju tvungna att kolla in alla nya hus som har ploppat upp i mellby en senaste tiden.... Jösses vad mycket nya hus det var i den lilla hålan:)

Vid 6 skjutsade jag ut Marcus och Oskar till Svensson i Söne för pokerkväll... sen åkte jag och Elica till Malin och Tobbe där det skulle bjudas på oxfilé och potatisgratäng *mums*....
Tobbe hade stått i köket och kockat på eftermiddagen och jag måste säga att det hade han fan lyckats med!!!!


mmmm.. det var riktigt gött



Den fina efterrätten:) glass, chokladsås, bär och GODIS:)


Vågade sig ganska så nära Tobbe iaf:)


Elicia "päser" i massagefåtöljen....


Malin och Elicia.....:)



Jag och Elicia packade in oss i bilen vid halv 12 ungefär för den långa resan hemåt.....tror inte det e mer än 700 meter eller nåt...:)
Men Elicia hann somna gott på den lilla biten för hon var rejält trött!!!!
så det var bara att bära in henne och krypa ner i sängen:)

I morses när vi vaknade blev vi ganska chockad när jag tittade på klockan....09,40... jösses så länge har inte vi sovit på länge... riktigt gött var det.....

Vi åt frukost och drog med en gång till Skara och badade:)

De har mycket roligare badhus i Skara än vad dom har i styan faktiskt......Det e ju ganska så nyrenoverat så allt käänns så fräscht..... Dessutom har dom fler bassänger och vattenruschkana...

Elicia var precis galen i vattnet... hon hoppade i från kanten och vi fick inte ta emot henne utan det var ju bara att plocka henne ifrån botten varje gång för hon sjönk ju som en sten....:) Usch det bådar inte gått inför sommaren att hon inte är ett dugg rädd för vatten......Men roligt hade hon så hon var vansinnig på oss när vi skulle åka hem!!!!
Så det får nog bli en badtur snart igen:)

Nu ska jag krypa ner i soffan och invänta Beck:)
Kan ju kolla på hela filmen idag:) e ledig imorgon så vi kan allt sova en stund jag och Elicia:)


Ha en fortsatt trevlig kväll..........


Kommentarer
Postat av: Veronica Axelsson

Hallå i Solen.

Här har du en till som nästan skulle kunna kapa sin högra hand för att kunna dansa sådär.. Har försökt övertala käre sambon till danskurs men det går ju sådär...=O)

Hoppas ni får en skön dag i solen.

Kram

2009-02-09 @ 11:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0