Dålig fantasi.....

Usch jag har tappat fantasin på vad jag ska skriva på sen här stackars sidan.... Men det är väl så.. man kommer ner i svackor ibland!!!

Denna helgen har jag iaf min långhelg!! Riktigt skönt e det... ledig 4 dagar på raken:)

Igår var Sandra och Tea här på dan och barnen dom lekte som aldrig förr..... Det var riktigt skoj att se för dom brukar oftast ryka ihop.. men igår var dom faktiskt sams hela tiden och lekte ihop!!!!!!

När Marcus kom hem så åkte vi till Vara trä och tittade på kök!! Det var den närmaste Ballinslöv-återförsäljaren... Vi har Ballingslöv i vårat hus och vi fick ritningar på köket förra veckan......
Jag satt och tittade i en katalog och bestämde bänkskivor m.m. över telefon... men jag kände att vi var nog tvungna att se det i verkligheten och det var väl tur för den bänkskivan jag hade valt vill jag absolut inte ha!!!
Så nu blir det till att ringa och ändra lite idag!!:)

Idag vet jag inte alls vad jag och Elicia ska hitta på men det löser väl sig!!
Får nog åka fram på stan lite och kika!!
Elicia går här hemma och säger att hon vill ha skridskor hela tiden.. vart hon nu har fått det ifrån:)
Så jag har lovat henne att vi ska åka fram och titta på det!!!


Hoppas ni får en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

de va på tiden att de stog lite nytt här nu! fixa bil och kom hit en sväng och kanske fika?=) ha de fint kram

2009-02-24 @ 09:04:58
URL: http://sajaandersson.blogspot.com
Postat av: zandra

Gud va kul med massa planering inför ert hus, ja vill också!! Hoppas allt är bra.. kraam

2009-02-24 @ 21:24:54
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: Veronica Axelsson

Bara du skriver nån gång ibland så jag har nått nytt att läsa emellanåt så är jag mer än NÖJD!

Puss

2009-02-24 @ 21:24:56
Postat av: sandra

tack för fika besöket idag... !! snart som vanligt med allt... =) ha de fint kram

2009-02-24 @ 22:12:10
URL: http://sajaandersson.blogspot.com
Postat av: Kristin

vad blev det för fint kök nu då?kram

2009-02-25 @ 10:10:56
URL: http://kickilinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0