Bilen e ett minne blott!!!!:(

Idag har jag sålt min lilla pärla!!!!!
Marcus har alltid avskytt min bil men jag har gillat den för det mesta!!! ( förutom på sommaren när det e 30 grader varmt och det inte finns någon ac..)

Nu blir det till att åka runt i Marcus "fyrkantiga svenssonlåda"... han införskaffade ju sig en röd 745:a för ett tag sen för han tyckte att han inte behövde nån pickup, men han har redan ångrat sig så imorgon ska vi åka och titta på en skoda.....




Min bil...:(

Elicia blev helt förstörd när han som köpte den åkte iväg med mammas bil..... stackarn hon fattar ju ingenting.....
Så hon går och säger hela tiden" mamma bil komma snart".....

Annars idag så har jag och Elicia varit i Vinköl där jag är uppvuxen och ätit mat och VÅFFLOR!!!
Älskar verkligen våfflor.. kan äta hur många som helst... Mår så jävla dåligt efteråt bara men det e det värt:)


Ha en trevlig måndagskväl!!!!





Kommentarer
Postat av: Faster

Kan du sova utan kudden då? eller skall jag skicka den?

Faster

2009-02-13 @ 00:35:43
Postat av: Veronica Axelsson

Hade vi inte stått och pratat med dig så hade vi nog klarat 500 steg till.. ler

Ha en skön kväll, det är du värd nu.

Pöss

2009-02-14 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0