Det var ett väldans tjööt.....:)

Men jag e ju inte sämre än att jag ger med mig.......:)

Vad har hänt sen sist då...... ??

Inte så mycket annat än jobb, hus, sova, jobb, hus sova......


Huset har tagit en väldans fart...
Grunden blev färdig i påskhelgen och igår reste de sista väggen så nu till helgen så åker takstolarna på så att det blir ett tätt tak sen så vi slipper oroa oss för regn... fast vi har ju haft en himla tur för vi har inte behövt täcka en enda gång:)

Har tyvärr ingen färsk bild på bygget när väggarna är uppe så jag slänger in en bild på mina små snickare istället:)





Med magen går det bara fint... nu börjar det svälla ordentligt så nu går det inte att dölja direkt.....
Tycker det sväller mkt mer tidigare än med Elicia....
E ju redan i vecka 15 så det går riktigt fort!!!


I söndags var förresten Marcus ledig i från husbygge så vi åkte en tripp till Nordens ark... och det betydde så otroligt mycket för elicia för hon saknar verkligen sin pappa... hon träffar inte honom så väldigt mycket direkt!!!



Nu kommer jag inte på nåt mer...
Ska ta lite nya husbilder och slänga in nästa gång...








Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Doktiig tös!! =) KÖZZZZ

2009-04-29 @ 20:20:58
URL: http://annamalinas.blogg.se/
Postat av: Mimmi Svensson

måste bara säga GRATTIS till nummer 2, det var en jätte rolig nyhet!!!!

Ska bli roligt med lite bilder, är ju nyfiken på huset. Tur att pappa får hjälp av dottern, annars hade det inte tagit fart på bygget=) Super sött kort!!!

Ha det gött och hälsa till din familj.

Kramilikram på dig

2009-04-30 @ 10:17:41
Postat av: Louise

Vad gullig Elicia är med samma kläder som pappa :)Ska bli roligt att se kort på huset, släng upp något på magen oxå! :) Vi får ta tag i det där med fika och lek snart! kramar!

2009-05-02 @ 19:14:32
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: zandra

sötaste bilden♥

2009-05-03 @ 21:54:45
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis till nummer 2, skoj ;)

Vill gärna se lite bilder på husbygget, nyfiken som man är =)

Ha det gott !!

Kram

2009-05-13 @ 07:53:36
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0