sjuk dotter......

Idag är jag hemma med en sjuk Elicia.....
Igår hade hon 40graders feber hela eftermiddagen....... då var det inte mycket med min lilla älskling...:)

Idag har hon forfarande feber men är lite piggare ibland iaf......

Jag är så rastlös så jag spricker snart........

Vad gör man en hel dag hemma.........???? nån som har något förslag??

 Har ju varit ledig så vi har varit hemma några dagar nu... börjar tröttna på det nu:)

Vi har bakat chokladbollar iaf....
Jag rullade och Elicia doppade dom i havregryn(i brist på pärlsocker lr kokos).....lite roligt tyckte hon allt att det var och klena lite......:)



Kommentarer
Postat av: elin täng

hej.



hoppas allt är bra med dej och att elicia krya på sig =)



kram elin

2008-10-06 @ 13:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0