Ny vecka... nya tag.......

En ny vecka.. och ännu en  helg avklarad....

I fredags gick jag och Elica utanför dörren lite iaf...
Vi hade ju äntligen en bil igen så vi kunde åka och handla...lämnade även in lite kort på framkallning..eller ganska många.. blev 350 st.. har inte framkallat Elicias 1-årsdag ens...

På eftermiddagen så bakade jag och Elicia chokladbollar "igen" i brist på annat:)
När vi hade bakat färdigt så dukade vi  fram fredagsfika till pappa och dockorna!!!


Väldigt viktigt att dockorna fick varsin chokladboll oxå.....:)

På kvällen kom Anne och Christan på besök så vi åt lite tacos och kollade på Idol...
Oskar kom oxå en sväng så jag, Anne och Oskar spelade en omgång Buzz medans Marcus och Christian satt vid datorn och lyssnade på Pipex.... så nu lär vi väl få höra dom oavbrutet i en månad eller nåt.......:(

På lördagen jobbade jag 9-13 så Marcus lämnade av Elicia i affären kl 1 så åkta han och svensson ut till Väla och släpade lite ris.
Då passade jag och Elicia på att hämta upp Malin och åkte till Mc Donalds.....:)
Alltid gott med mat när man slipper laga den själv:)

Vid 5 åkte Jag och Elicia ut och hämtade Marcus och Svensson för de hae juinte bara släpat ris utan en och annan öl hade ju slinkit ner oxå:)

Kvällen blev sedan lugn... Lagade lite mat och bara slappade.......:)


Söndagen blev en "mattiggardag".....:)
Först middag i Väla och sen middag i Härene......:)
Det e allt bra med föräldrar i bland:)


Idag var det bara att bege sig tillbaka till jobbet i Skara....
Kändes lite konstigt....var ju nästan 2 veckor sen jag var där:)
först var jag ju ledig och sen blev Elicia sjuk....

Det e bara tre veckor kvar på det jobbet och sen ska jag bara vara halvtid hos Sara..
Eller bara och bara.. men det vore skönt att jobba så mycket så man har lite pengar kvar att unna sig saker för ibland:)


Hoppas eran helg har varit bra!!!!











Kommentarer
Postat av: Sjöäng

du glömde en :-) på en mening där......:-):-):-)

2008-10-13 @ 20:53:31
Postat av: Sjöäng

det va tobbe givetvis!...

2008-10-14 @ 22:58:51
Postat av: sandra

hejsan hoppsan... gör du då?? aja ville bara säga hej... kram

2008-10-15 @ 08:25:03
URL: http://sajaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0