Lite uppdatering!!!

Sista veckan i skara är kommen!!! Känns lite tråkigt men ändaå jävligt gött!!!

Har lärt känna massa goa människor som man inte kommer att träffa mer....
Men jag slipper ju å andra sidan att gå upp kl 05.30 mer och med ett dåligt samvete varje morgon väcka Elicia 05.45 när hon sover som goast!!!!


Under resten av hösten och i vinter kommer jag att finnas på Interflora här istan några dagar i veckan iaf!!!
Ser verkligen fram emot att börja kl 9 på morgonen istället...Då e det ju iaf ljust när man åker till jobbet:)


Så mycket för övrigt hasar det inte hänt i mitt liv just nu!!!


I lördags var vi på revy i Skara och den var faktiskt riktigt bra!!!
Så om man känner för att skratta lite i höstmmörkret så kan jag rekommendera attgå på affär´n i Skara!!!


I söndags var det ju då åter dags för Väla dirtrace och i år var det väl klenigare än vad det nånsin har varit!!!
Det var inte många som inte hade lera på sig!!!

För min älskling gickdet inte så bra!!! Han fick bryta i B-finalen för hans koppling hade gått sönder på crosssen!!

Lite bilder i från Dirtrace och de senaste dagarna!!!



Älskling startklar!!



Jag och Elicia hejar på!!



MITT ALLT!!!!






Har även varit på julinspiration med Interflora i veckan!!!
Fick väldigt mycket inspiration så jag vill böäja göra jularrangemang nu så jag kan utföra alla mina ideér:)


Hoppas ni har det bra!!


Kram Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0