..........

Då var denna torsdagen över.... 
Elicia sover och nu kan man sätta sig i soffan och bara inte göra nåt!!! Ha lite tid för sig själv.....
Det märktes verkligen idag att jag och Elicia har varit hemma för många dagar i sträck nu....
VI tär lätt på varann efter några dagar... kan det va för att vi e lika envisa bägge två kanske??:)
Sandra och Tea dök upp en sväng på förmiddagen....Bägge ungarna sa bara nehe när dom såg varann men de lekte rätt bra en del stunder iaf...:)
                        
Fina tjejer med halsband.....:)


Tea och Elicia......

När Tea och Sndra hade åkt och Elicia hade somnat så satte jag på Beverly hills....:)
Har snart laddat hem säsong 1....
Jävlar vad dom såg ut i första avsnitten........ Vilka kläder!!
Men det säger som väl åt oxå om 20 år!!!:)

När Elicia hade vaknat och friden var över så gick vi ut i våran MEGA trädgård och lekte lite....
Har iaf en gunga, rutschkana och en sandlåda... även om allt är i miniformat....


Min sötnos!!!!!

När pappa kom hem så gick Elicia med ut och skruvade på bilen lite.....
Alltid lika roligt och skruva med pappa...:)
Vid kl 6 åkte vi till Örslösa och tittade på ett hus vi ev. skulle hyra fram tills huset är klart...
Men vi förblir nog stadsbor fram tills dess för tanken var att vi skulle spara lite pengar opå att flytta men det kommer vi nog inte göra i slutändan!!!


Ha en bra kväll!!!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Skit snygg design tjejen! Så fina kort på er! Hoppas allt är bra!



Kramelikram

2008-10-10 @ 09:41:26
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com
Postat av: Veronica Axelsson

God Kväll. Jag vet knappt vad scrappa är men..=O)

Vore jättekul, man kanske kan lära sig lite kreativitet om inte annat.. Får se bara jag och kusinen har pratat lite löst om att ta en tur till kusinen i Gbg. Men jag återkommer.

Hoppas ni har en trevlig fredag.

Puss V

2008-10-10 @ 19:19:08
Postat av: Emma

Vilken söt tjej det där :)



Fin blogg föresten :)

2008-10-13 @ 16:52:37
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0