å vad det va skönt med lite ledigt......

Jaha då var det helg igen!!
Denna veckan har varit ganska lugn faktiskt!!!
Jobbade som vanigt i måndags och tisdags och sedan hos Sara i Onsdags....
Vi gjorde i ordning hela septemberpärmen så den kan lämnas in till revisorn..... Har nog aldrig hänt att den har varit färdig den 1:e nästa månad...:)
Meningen är att jag ska engagera mig i den pärmen varje onsdag när jag är där.......Papper är det väsrta Sara vet och så har hon ju kommit poå att jag kan ju få betalt för att göra det så då slipper ju hon:)

Torsdag och fredag har jag och Elicia varit lediga....Hade en massa komp att plocka ut så vi tog lite långledigt!!!

Igår va vi och sjöng på mamma barngrupp i Skara... det var riktigt längesen vi var där.... februari tror jag, innan jag började jobba!!!
Det hade bytt folk helt....inte alls samma mammor längre... så det var inte lika roligt som förr:(
Men usch vad bäbissjuk man blir.................
Efter lunch kom Sandra hit en stund.....Barnen lekte en stund iallafall....
Inte heller det e ju som förr när jag och Sandra satt hela dagarna och inget hade och gör a och barnen lekte dag efter dag efter dag..........:)
Men den tiden kanske kommer nångång igen;)

Idag har jag och Elicia varit  ute i Väla och släpat ris.... men nu är det nog äntligen färdigt....:)

Sen har vi gått en sväng på stan med Anne.......Shoppade lite smågrejer iaf......

Ikväll kommer Malin och Tobbehit och käkar lite.........:)


Förresten...... i måndags beställde vi huset så v.11 kommer det.....:)


Ha en trevlig helg...........



Kommentarer
Postat av: sandra

nee då hade vi skoj... =) ringer dig om en stund har varit på sjukan med tea yss... hörs ikväll... kramen tilll dej

2008-10-03 @ 19:10:05
URL: http://sajaandersson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej Hej.

Anne har ju lovat mig att du ska ha barn samtidigt som mig så jag slipper vara själv mammaledig..

Hon är allt bra söt! ler

Hoppas du får en bra helg.

Puss V

2008-10-04 @ 11:53:06
URL: http://veronicaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0