Vår tjej har blivit stor!!

Jaha då hade man en 2-åring i hemmet:)
Jösses vad tiden går fort!!!

Fredagen var det kalas med elicias stora Idoler och "mehäng"....
Anne och Kristian och Malin och Tobbe!!


Elicia gör mackaor till allihopa som hon hade fått utav Anne och Kristian....
Inte för att de blev klara nångång men roligt hade hon!!!!


Hela gänget:)

När Elicia hade somnat så fortsatte vi med en spelkväll....
Vi spelade nog inte klart ett enda spel men men...
Killarna var för oviga och fega för att spela twister......



Igår var det dags för själva födelsedagen och släkten på kalas...

På morgonen fick hon bla ett kök utav oss och det stod hon och lekte med hela dan......:)


Våran älskling leker....



Blåsa ut ljuset är roligt!!!!


En trött 2-åring rastar efter allt kalasande......


Och i dag blev det SNÖ....

Jag var inte hemma förrän halv 7 från jobbet men då klädde hela familjen på sig och gick ut och åkte pulka!!!!!

kokkofamiljen nr:1:)

Men roligt hade vi......


Älsklingen nr:1


Älskling nr:2


Jag och Elicia.....


Nu ska jag gå och lägga min lilla skitunge...

Och var lite social mot Sandra i telefon för hon tycker jag är lite tråkig att prata med!!!:) hi hi hi

KÖZZ

Kommentarer
Postat av: sandra

mm de är du... hej då.....

2008-11-24 @ 21:06:51
URL: http://sajaandersson.blogg.se/
Postat av: Sjöäng

jaa vad säger man.. du lyckas alltid fånga mina fantastiska sidor!! :D közzzz... sötunge e hon!!!

2008-11-24 @ 22:45:15
Postat av: zandra

Hejje.. jo hon tyckte tydligen att de va kul att spara tanden.. inte lika mysigt när vi fikade, haha!! Med mejj är de bara fint.. Hur är de sälv? och hur mår eran söta 2åring? =) kraam!

2008-11-25 @ 21:45:28
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0