SOMMAR!!!

Nu är det verkligen sommar... men nu klagar man ju på att det e för varmt istället........ Aldrig kan man vara nöjd:)

Hoppas bara att det fina vädret håller i sig för om en vecka så börjar min semester.....ska bli riktigt gött!!!
Men det skulle inte förvåna mig om det blir dåligt då!!!

Igår var jag iaf ledig och det var riktigt skönt för den lill* i magen tycker att jag har hållt igång ite mycket det senaste för i måndags så hade jag en del sammandragningar så jag ringde till BM och hon tyckte att jag skulle sjukskriva mig en vecka men jag har ju hjälp på jobbet så jag gör inget som e tungt så   det får allt gå en vecka till!!!

Jag och Elicia åkte iaf ut till huset på fm och tittade vad pappa och Daniel gjorde..... och de hade satt i de flesta fönster och framdörren!!! Så nu ser det verkligen ut som att det skulle kunna gå och bo där:)




När vi hade fixat lunch till jobbarna så drog vi till Svalnäs för årets första bad!!
Trodde inte att det skulle vara så varmt som det var men det var riktigt gött!!!
Elicia badade iaf som en galning men efter 1½ timme eller nåt så frös hon så mycket så att hon ville åka hem!!
Då var ju det problemet löst hur man skulle få henne därifrån vilket jag trodde skulle bli omöjligt!!





När vi kom hem saå kom tant Malöin på besök och senare även Tobbe så vi tände grillen och grillade lax och barnen(Malin och Elicia) grillade hamburgare:)

Enligt Elicia så är det bara Tobbe som kan grilla så han skötte det fint i vanlig ordning!!




Idag har jag jobbat i värmen men det gick rätt bra ändå.. kan ju säga att det var tur att det blåste lite iaf....
Annars hade jag nog inte stått ut!!

Idag har jag och Marcus varit ihop i 5 år så vi har varit ute och ätit på Troja!!
Har nog inte gjort det sen vi fick Elicia tror jag så det var på tiden!!

Elicia var hemma med mormor och morfar och när vi kom hem så mötte vi dom på parkeringen för då var det på väg och köpa glass så det blev en sväng till Matmagasinet oxå:)


Vårat allt!!!!


Nu ska jag göra som alla säger till mig!!!

Sätta mig i soffan och bara inte göra någonting!!!!


Trevlig kväll!!!








Kommentarer
Postat av: Louise

Vi får ta och ligga på framnäs så barnen kan leka! Kanske Elicia kan få Indra att bada oxå! Går allt bra med magen :)? Kram

2009-06-27 @ 22:46:41
URL: http://lojsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0