Nytt försök!!!

Försökte blogga igår kväll... men det var så segt så jag gav upp.... Hatar att sitta och vänta på att det bara ska laddas hela tiden...

Igår på förmiddagen  så va vi hema och bara myste och var ute och åke lite pulka....
Vi gick bort till en stora backen bakom oss för första gången... tänkta att Elicia kanske hade tröttnat på den lilla bebisbacken....

Hon älskar verkligen att åka pulka och jag och Marcus tycker nog det e minst lika roligt:)

Elicia åker i full fart:)



Marcus och Elicia...

Vid tolv drog jag mig hemåt och började laga mat... Marcus och Elicia var kvar i pulkabacken en stund till...

Snabbt och lätt slängde jag ihop lite rester i från kylskåpet!!!

Sen var det bara att göra sig iordning för dopet som började kl 4...
Men jag hade lovat Kicki att vi skulle vara hos mina föräldrar vid 3 för dom skulle komma och byta om på Alva hemma hos dom....

Bebissjuk som jag är när det e såna där småttingar i närheteten så var det jag som bytte om på lilltävan...
nu börjar hon ju bli lite rolig eftersom det går att få ögonkontakt med henne och till och med få ett litet smile tillbaka...:)
Elicia är helt frälst vid Alvabäbis....:)


Alva bebis med faddrar och föräldrar.. så fina så...

Efter dopet i kyrkan var jag precis genomsvett..... Elicia for runt som en skottspole precis hela tiden...
Ropa på pappa, Alva och alla hon kände...
Det var ingen höjdare  direkt...
Så Kicki njut så länge Alva är still för hon var ju superduktig.. sa inte ett knyst på hela tiden....

Efteråt så åkte vi till Skara och Julahotellet för mat och tårta.... Och det var tårtbuffé kan jag säga... Det var nog 10 sorters olika tårtor.. Och Bettan kakmonster som hon är var ju tvungen att smaka på allihop:)
Mådde inte så bra när vi åkte där ifrån kan jag erkänna.. men gott var det:)


Idag var det jobb igen... Det syns verkligen när det har varit "storhelg" på jobbet, skräp och allmänt kaos överallt men vi lyckades få ganska så bra ordning på det idag:)

Vid 2 så sa jag åt min lilla chef att åka hem och rasta middag en stund för hon var inte alls pigg.... trött och frusen så det var hon väl förtjänt....
Annelie och våra små praktikanter slutade klockan 3 så då blev jag alldeles själv och så jätte mycket var det inte att göra direkt.... Lite lugnet efter stormen..
Satte iaf på mitt kaffe strax innan 4 och tänkte att jag får väl sitta och fika med mig själv då för kaffe måste man ju ha:)
Men precis i lagom tid så dök Veronica upp, så jag lurade på henne en kopp kaffe oxå:) Eller ja lura och lura, hon var inte så svårflörtad:) Men perecis när vi skulle sätta oss så kom Sara tillbaka och sen kom Mats så helt plötligt blev jag inte själv utan fler än vanligt:)
Alltid roligt och tjöta skit...


Ne nu ska jag sätta mig i soffan och titta på CSI..

Måste bar slänga in en bild på Elicia när hon hade myskväll för sig själv i sin koja i fredags...
Godis och Karlsson på taket.. kan det bli mycket bättre:)


Gos unge...


Trevlig kväll:)












Kommentarer
Postat av: Hanna

Fasen vilken söt unge du har =)

2009-02-16 @ 23:18:56
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: kicki

jag hann inte smaka på nån tårta ju...=) fin bild du lagt in...=)

2009-02-17 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0