Oj vilken kväll!!!

Jaha.. då var det söndag igen!! Väldigt va helgerna går fort!!!

Igår så åkte vi till Skara på förmiddagen för det skulle vara "barnkalas" i hela stan!!
Tråkigt bara att det regnade.. Va ju inte så lockande att gå ute då direkt, så det blev en ganska kort visit i metropolen Skara!!!
På vägen hem tog vi svängen om Vinköl och vålgästade Emmy och Evert, hade lite ångest över at jag inte hade varit där på så länge!!
I Vinköl drack vi lite kaffe och tjatade lite skit.....

På kvällen så skulle Marcus på herrmiddag och Anne tyckte att jag skulle me dom ut så jag ringde till mamma och frågade om Elicia fick sova där!!! Hon var inte speciellt svårflörtad med det!!!

Vi skjutsade Marcus till Tony halv 6 och sen bar det ut till Härene där vi skulle få Älgstek,potatis och sås och det tackar man ju inte nej till i första taget!!!

Efter maten bar det av till Anne och Zandra... där gjorde vi drinkar.. så goda så goda!!:)
Satt och tjatade skit och kollade på folk som gjorde bort sig på youtube... altid lika roligt att kolla på:)

Malin och Tobbe va hos Anna och festade så jag tänkta att nu när jag är barnledig och äntligen har hittat ut så gäller det ju att försöka träffa alla så jag tog en taxi till  Anna och partade lite där oxå.....
Där var det gamla vinköls och skara bor som jag inte har pratat med på år och dar, så det va ganska skoj faktiskt!!!!
Sen att man ätr kallad för chicken livet ut är en annan historia som jag inte tänker berätta här!!! Eller vad säger du Tobbe???
Vid tolv(trorjag) drog vi alla till Harrys och där var det väl som det alltid brukar vara där tycker jag!!
Händer inte så mycket i denna stad... alltid samma som bråkar... alltid samma som är för fulla... osv....

Lite bilder i från kvällen!!




Mitt och Malins standard kort!! Måste alltid ta ett sånt här kort!!!:)



Ni e så söta så:)


                        




Ne nu ska jag lägga mig i soffan och bara slöa.....Snart måndag igen!!!

Kommentarer
Postat av: Sjöäng

Haha vi är lika läckra som alltid!!! KÖZZZ

2008-09-07 @ 23:46:05
Postat av: Lisa

Hej tjejen!!



Kul att du bloggar...kommer nog tillbaka för att uppdatera mej lite om ditt liv! Söt din lilla tös är!! Jättegullig verkligen!!



Kram på dej

2008-09-09 @ 21:08:27
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0