Lite ledigt!!!

Idag sov vi till kl 7 jag och Elicia... Då hade hon sovit hela natten utan att komma över till oss för en gångs skull!!!

Vi smågrejja lite här hemma innan Malin och Casper kom vid kvart i 10...
Barnen var lite blyga för varann i början men det släppte snart!!!


Samma leksaker som förra gången!!
Casper är väldigt intresserad utav dammsugaren!!


Efter ett tag blev dammsugaren en "pang pang":)


När man hade lekt en stund måste man jufaktiskt ha lite fika:)

               
      Faster Malin &                     Min gullunge!
          Casper


Efter att Caspers pappa hade hämtat honom så åkte jag och Elicia med Malin fram till stan för en liten shoppingrunda!!
Men först var vi på Elicias favoritställe Mc Donalds och åt... Elicia är helt galen i pommes frites!!!

Jag införskaffade mig en topp och en sjal på Gina Tricot!!!!
Hade ju tänkt att bara shoppa till Elicia eftersom alla hennes kläder typ är för små... men jag hittade inget!!


Ikväll ska vi bara vara hemma... bara vi.. det va ett bra tag sen vi va det!!
Imorrn ska ju Marcus på deras så kallaade herrmiddag så då ska jag och Elicia ha en egen myskväll!!

Ha en bra helg!!!

Kram Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0