Nu får det va nog......

med latheten över denna stackars blogg........


Har jobbat väldigt mycket under Decemvber så jg har inte haft lust att sätta mig och skriva när jag väl har varit ledig!!

December i en blomsteraffär är nåt vldigt speciellt..... Sjukt mycket jobb men det e riktigt skoj!!
Förra julen så fick jag aldrig nån riktig julkänsla.... för jag hade inte stressat skiten ur mig veckan innan.....

Julhelgen har faktiskt varit riktigt bra.... gick alldeles för fort bara....


Min julfina älskling....


Nyår firades i Marbogården hos sandra och Jacob...
Det var riktigt mysigt.. Vi hade beställt mat i från Tempo... och sen var det bad i tunnan....
Inte för att de bada så länge direkt för det var tydligen iskallt på botten!!!!




I går kväll var Malin och Tobbe här...

Vi åt Tacos, spela Buzz och till slut hamna vi på twistermattan:)
Kameran var ju bara tvungen att åka fram då:)














Det e fan riktigt jobbigt att spela Twister...
Man får tänja på alla leder....och Bettan är ju inte den vigaste Sverige.....



Hoppas eran jul/nyårshelg har varit bra......




Kommentarer
Postat av: Louise

Tack tack!! :)det är bara bra med oss, Indras vattkoppor börjar äntligen försvinna, fast tyvärr kommer hon nog få några fula ärr, ett på näsan oxå! Så jag ska prata med bvc om man kan göra något åt det, hur kul kommer det vara för henne sen! Vi får ta och ses någon dag snart :) kramar

2009-01-06 @ 21:59:42
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: julia

åh vad roligt med twister!

2009-01-08 @ 16:17:43
URL: http://alltidjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0