mätt och frusen......

Sitter i Härene och har precis ätit middag..... älgstek,potatis, sås och sallad...... mmmmmm.

Det e ju ingen mat som jag skulle få för mig att göra hemma så det e gött när man väl får det!!!!

Elicia har gått och lagt sig med morfar nu så jag kan sitta och kolla på nätet lite!!!!


Fryser som attans bara!!!!
Värmen har pajjat hos mamma och pappa så det är 16-17 grader här.......
Tydligen så var det några delar som behövde bytas i pannan och de fanns inte hemma så det var nåt som behövdes beställas.......Så det är väl bara att frysa och se glad ut tills de kommer hem!!!!
Men jag säger bara att det e tur att inte jag bor hemma längre för jag hade inte stått ut!!!!!!



Ska åka ut till Marcus och se hur långt han har kommit med grusandet i Väla när Elicia har vaknat igen......

Sen ska vi åka hem till våran varma och goa lägenhet.........



Slänger in en bild på Elicia och mormor som jag hittade på morsans dator........







Ha en fortsatt bra Söndag!!!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

nenennene men skit i att nämna att ni är på G hit nu.. =(



ses snart.. hej hej hej snyft

2009-01-18 @ 16:37:56
URL: http://sajaandersson.blogg.se/
Postat av: zandra

Mysig dag!!

Men du.. hur kommer man till sjöängs blogg.. har fått användarnamn och lösen men ja hittar den inte?! kraam

2009-01-18 @ 20:08:34
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0