Försöker mig på mobilbloggande:)

Sitter i bilen på väg i från vara! Har skjutsat min bror som går i skolan där! Vägen är ju så jävla tråkig så nåt var jag ju tvungen att hitta på:) igår hade jag och anne en heldag ihop! Brukar bli det när vi väl umgås:) Jag hämtade henne kl 10 och så åkte vi till granngården och skulle klappa kaniner och hundar men det var inte mycket att ha så där va vi inte länge! Drog fram till stan och tog en fika i stället:) sen fyndade jag en t-shirt,ett linne och en sjal för 200 kr på veromoda! Riktigt nöjd! Handlade med oss lunch hem och sen när anne och elicia sov så hann jag plocka bort julen! Anne tog sig en tupplur på soffan:) på kvällen åkte marcus i väg och vi fick sällskap att therese! Vi åt pizza och tjötade skit:) tack för en trevlig dag anne:) får vi snart göra om! Nu e vi visst hemma igen:) vad fort det gick från vara när man hade nåt att göra:) ha det och trevlig kväll:)

Kommentarer
Postat av: zandra

Hallå... Hur lyckades du med mobilbloggandet? ja skulle försöka igår men de funkade inte alls.. hur gör man elle? kraam

2009-01-12 @ 13:46:51
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0