09-01-25

  Vilken seg dag!!!! Bettan klarar verkligen inte att vara uppe till klockan 3 på nätterna...... iaf inte när Elicia är me....
Klocka halv åtta slog hon upp sina blå och ville ha macka och oboý.... Men jag lyckades med att lura henne lite att det var mitt i natten så hon somnade faktiskt om och sov till klockan nio iaf....
Marcus gick nog inte upp förrän halv 12 tror jag.... Det kvittar hur mycket vi väsnas, tänder lampor eller vad som helst så vaknar inte han...
Önskar att jag hade den förmågan me.... Så jag oxå kan få sovmorgon nångång...

Igår va vi ju hos Sandra och Jakob och grabbarna bytte hjulager på min bil..
Med sina uppfinningar så lyckades dom få ihop det till slut!!!

Efter vissa påhopp efter mitt förra inlägg så är det väl bäst att jag skriver att jag har ABS-bromsar igen.. för de var så duktiga och fick tillbaka den sladden!!!

Tack än en gång för en jätterolig kväll!! Tiden gick så himla fort!!

Idag på dan så har vi varit en sväng i Väla och lastat ur ite grejer till husbygget från Marcus bil...
Sen drog vi till Elicias favoritställe...Mc Donalds.... Riktigt gött att slippa laga mat!!

Sedan bjöds det på eftermiddagskaffe i Härene hos min mor och far...
Mamma hade tvättat min och Elicias jackor så nu e de rena och fina!!

Nu ska vi laga köttfärs paj och sen måste jag packa för imorgon så åker jag och Elicia till Stockholm och hälsar på min farmor ett par dagar... så klockan 8 i morgon går bilen:)

Helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig i sängen och sova... Skulle nog kunna sova till i morgon bitti om jag fick!!!

Trevlig kväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0