trött... trött ... trött.....

  • Jag har kommit in i en trött period igen... känns som att jag skulle kunna sova ett dygn om jag bara fick!!!!


    Det har ändå hänt ganska så mycket denna veckan!!!
    En snabbrepris som de kallar det:)

  • Jobbat hela vecka för Annelie har haft semester...
  • Fått nya fönster i lägenheten..
  • Äntligen fått en bil att åka på... För Marcus har äntligen hittat en:)
  • Fått besök av Tant MAlin..
  • Fått besök av Fam. Andersson/ Lans..
  • Varit på vårinspiration med Interflora...
  • Varit och hälsat på sötaste anne på sjukhuset...fått diabetes:(

Nu sitter jag i soffan och har tittat på melodifestivalen och försöker att hålla ögonen öppna.. men det blir nog till att krypa ner brevid Elicia i sängen och sova lite snart......

Jätte tråkigt inlägg men det kanske kommer ett bättre imorgon.....


Kommentarer
Postat av: sandra

hej söta du...=) nu åker vi juh imorrn... ska bli skönt att komma bort en sväng och inte behöva tänka så mycket bara slappa och ha de skönt...nu när de är så tråkigt väder..=) längtar till sommar och sol.. vi köpte barnvagnen idag den kommer bli super..=) är nöjd än iaf..=)hoppas ni får de bra här hemma och du kan väl hälsa anne en jätte kram från oss innan hon oxå åker.=) ha de fint kraaaam

2009-03-07 @ 22:20:44
URL: http://sajaandersson.blogspot.com
Postat av: Louise

Du är inte ensam om att vara i en trött fas! Jag skulle kunna ligga och sova i en hel vecka känns det som! Hur går det med huset nu då? kramar

2009-03-09 @ 19:25:26
URL: http://lojsans.blogg.se.
Postat av: Kicki

Förlåt att jag inte hört av oss men vi ligger sjuka, alva har feber och är förkyld och jag och alex är sjuka me, inge roligt....

Ja, lilla Kråkan växer allt...=)

2009-03-12 @ 08:06:11
URL: http://kickilinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0