Så var det verkligen igång!!

Dålig uppdatering just nu jag vet...men jag skrev ett inlägg härom dan men det kom aldrig fram på sidan.......:(

Dagen idag började med att jag och Leicia åkte till skara och tant Malin och klippte oss.....

Elicia fick sina efterlängtade stjärnor i håret och sedan sprang hon omkring och rev till halva stället medans jag blev klippt...:) Himla tur att Malin jobbar själv på måndagar.....

När vi var klara så åkte vi till Vinköl och åt mat.... alltid lika gott:)
Sen tiggde jag till mig våfflor så på eftermiddagen blev det våffelbakning som hette duga..... 5 st fick jag i mig tror jag.... Det e ju så himla gott fast jag mår riktigt dåligt efteråt.... men men det går ju över:)


Vi 4 så drog vi oss ut mot Väla för idag så skulle Marcus gjuta den första klacken på huset......
så nu är det verkligen igång....och det e väl på tiden för huset kommer ju om exakt en vecka och då skulle ju allt egentligen varit färdigt men det har ju varit så kallt så länge så det har stått stilla ett bra tag!!!


Andreas blandar cement!!


Marcus och Anders häller i...



Elicia älskar att vara med och greja med pappa!!!


Kortsidan på huset som är mot vägen!!!


Nu ska jag inta ryggläge i soffan.....








 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad kul att det äntligen händer saker med huset nu..=)

2009-03-23 @ 21:16:07
URL: http://kickilinens.blogg.se/
Postat av: anne

hej darling. saknar er massor. nu borjar nedrakningen till grillningarna i sommar.., gott gott.. maste bli pa husplatten oxa aven om det inte e klart haha. hoppas allt e bra. puss nanne

2009-03-24 @ 15:08:55
Postat av: Veronica Axelsson

Hallå Puman.

Ååå Sköj att det börjar gå framåt nu. Får allt svänga förbi och kika nångång. antar att det kommer spenderas mycket tid ute i Väla nu den närmaste tiden. Du förresten så såg jag din käre Far i Beck-filmen i söndags, han spelade polischefens man... Helt GALET likt. Jag och Tony sa det samtidigt.

Ha det Bäst.

2009-03-26 @ 09:08:49
Postat av: Kerstin

Klart att Elicia tycker det är roligt att vara med och greja! Vem tyckte inte det? Man måste ju lära sig; tapetsera och måla staket och sånt.



Vad kul att det kör i gång riktigt nu! Önskar jag kunde komma och titta, men det får väl bli när Ni har hunnit lite längre.



Kerstin

Farmor hälsar åxå.

2009-03-26 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0