NU KAN INTE MYCKET MER GÅ FEL!!!!!!!

Just nu känns det som att allt går emot oss......

Först var jag och besiktigade bilen i torsdags och vi trodde båda två att den skulle gå igenom eller kanske nåt litet skitfel eller nåt...... Men inte då.....3 st 2:or!!!!
Så det var bara att åka och möta Marcus vid 4 och köpa bildelar (1600 kr) och sen låg älskling och skruva hela torsdag och fredag kväll!!!!!

Igår så började diskmaskinen låta konstigt och luktade bränt så den åkte ut med en gång eftersom vi hade en diskmaskin ståendes i Väla som Marcus hade kommit över!!
Så han åkte och hämtade den och kopplade in...... Vi körde ett kort program på prov för att se så det inte läckte vatten nånstans och det funkade ju fint... Så jag laddade diskmaskinen proppfull och körde igång!!!!
Efter en stund så sipprade det ut vatten på hela köksgolvet!!!! Så vi försökte få stopp på skiten och Marcus hittade felet ganska så fort... och då var det en spricka i en plastdel som antagligen har frusit sönder när den har stått hela vintern!!!!

I morgon ska jag åka och se vad en sån del kostar....men en den för dyr så får det bli en ny maskin!!!!
Jävla utgifter!!!!!!


Nu ringde han som ska borra våran brunn till huset och vill komma i morgon bitti så nu fick Marcus lite småpanik eftersom dom hade tänkt och ta bort en stubbe innan dom kom....
Men han hade ju inte så bra framförhållning som ringer kvällen innan så han får borra brevid stubben istället och så får vi hoppas på att vi får bort den sen iaf!!!



Lite bilder har jag fått ihop iaf!! Det var ju ett tag sen!!!!


Min älskling!!!!


Jag och min solstråle!!!!


Elicia var så stolt över sitt nagellack!!!!:)




Mitt kaoskök!! Jag hatar när det e rörigt i köket!!!


Nu ikväll har jag stått och diskat allt i diskmaskinen för hand för det luktade inte hallon när man öppnade den nu och inte så mycket hade vi att äta på heller!!!

Jag vägrade att ställa mig och laga mat och börja om diskandet igen när jag äntligen var klar så Marcus fick åka och hämta pizza istället!!! Blir ju ite så mycket disk då:) och gott e det ju me:)


Nu ska jag försöka slänga Elicia  i säng så det blir lite lugn och ro här!!!












Kommentarer
Postat av: Louise

Inte kul när man har såna dagar! Men då brukar det ju oftast hända något bra efter, som att du vann 1000 spänn! Täcker väl inte utgifterna riktigt men ändå :) Shit vad långt hår Elicia fått och så stor hon blivit! Barnen måste leka igen snart, var ju ett bra tag sen! Ha det så bra Kram!

2009-03-18 @ 19:56:28
URL: http://lojsans.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0