Helgen så här långt!!!

I fredags när jag slutade jobba så mötte jag upp Marcus och Elicia på matmagasinet för fredagshandling...:)
Det e Elicias höjdpunkt på veckan nä'r hon ska handla sitt godis...:)

Vi åkte hem och gjorde tacos så det var färdigt lagom till Let´sDance började.....

Elicia älskar verkligen det programmet..... Hon och pappa ska dansa som dom gör på tv:n... Så hon går och hämtar en kjol som svänger och sen ska det lyftas och slängas:)

Denna fredagen fick vi däremot oss ett riktigt skratt.. hon fick för sig att pappa var ju oxå tvungen att ha kjol opå sig...hahahaha.... och jag var ju inte sen på att hämta en som han kunde ha...ha ha ha ha




Ha ha ha.. det går ju inte göra annat än att skratta.....



Sen var det sångstund:)


Elicia träffar ju inte Marcus så mycket just nu när han e ute i Väla hela kvällarna och grejar med huset så när han e hemma en kväll så märks det verkligen hur skoj hon tycker det är!!



Lördagen ägnades först åt jobb till klockan ett.. sen var det bara att åka ut till Väla och hämta Elicia hos farmor...

Var väl hemma vid 4 igen och då var det bara att göra sig i ordning för 25-årsfest hos Kicki...

Hela dan gick så himla snabbt.. hann inte med nåt jag hade tänkt på eftermiddagen!!!

Vid 7 kom en stressad Tant Malin och hämtade mig.. hon hade redan klarat av 2 st kalas på dagen:)

Lite bilder ifrån kvällen...


Tant Malin:)


Jag...


Systrarna Strömberg...


Kicki och Tant Malin....
När singstar kommer fram så sjunger Malin hela kvällen:)


Standradkortet såklart:)


Jag körde denna kväll så vid 11 så lastase jag in Malin som enligt henne själv var "bara salongsberusad" i bilen och drog tillbaka mot Lidköping:)

Var lite hungriga så vid drog driven innan jag släppta av Malin hemma där Tobbe hade förfest... och jag drog hem och somnade på 2 sekunder tror jag....


Idag ska jag tvätta lite innan jag och Elicia åker ut till Väla och tittar vad pappa gör...sen ska jag lämna henne hos mormor där hon ska sova i natt....

Jag och Marcus ska ju vara halv 7 ute i Väla i morgon bitti för huset kommer... ganska skönt att slippa dra upp henne så tidigt...












Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahahaha!!! Fan va snyggt!!!

2009-03-29 @ 16:31:10
URL: http://lojsans.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0