vardagen har kommit tillbaka....

I dag är det verkligen vardag igen!!!

Marcus har börjat jobba och Elicia har varit hos Barbro.....
Ganska skönt att hon fick komma iväg dit igen!!! Hon var ganska trött på sin pappa nu:)

Idag har jag ochj Sara röjt på kontoret på jobbet!!! Ingen trodde sina öron när jag sa vad vi gjorde .. men nu e det gjort:)
Känns skönt att "vardagen" har kommit tillbaka på jobbet oxå.... Nu kan man ju lägga en tanke bakom skaerna man gör och inte bara göra på löpande band!!!!:)
Under Julveckan är det verkligen bara att producera i racerfart!!!



Jag måste ju berätta att min dotter äntligen har lärt sig att gå på pottan:)
Fan vad gött den dan man slipper blöjorna helt!!! Man sparar ju lte pengar så...

Lite olyckor händer det ju... men det e väl bara att torka och se glad ut!!!


I morgon ska jag åka till Skara och Tant Malin och klippa mig ocvh färga håret!!!
Ska bli så himla skönt!!!
Har en utväxt som heter duga just nu!!!

Hoppas att jag får med mig Anne som barnvakt bara!!!!:)

Slänger in en bild på hur håret ser ut nu innan beslöket så kommer det en ny bild i morgon på resultatet!!!


Baksidan av Malin kom med lite oxå:)


Ha d.....



Kommentarer
Postat av: Lisa

Får nog åka förbi affären i morgon för att kolla om du har städat ordning riktigt! Kanske dax att skaffa en sån där grön stor sak igen elle??

Hoppas nya året blir toppen för dej tjejen! Ses säkert i veckan!!



Kramelikram

2009-01-07 @ 22:55:36
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com
Postat av: Louise

Åh jag skulle oxå vilja göra något med mitt hår, ser ut som en jäkla risbuske i hövet :p men jag måste ha lite mer cash först. Önskar att Indra oxå kunde börja gå på pottan men hon är helt ointresserad..... kram

2009-01-08 @ 13:00:26
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: Louise

Är det ok om jag länkar till dig?

2009-01-08 @ 13:08:26
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: Louise

klart du kan! :)

2009-01-08 @ 17:52:41
URL: http://lojsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0