Stockholm.....

Igår åkte Jag, Elicia och min far till stockholm för att hälsa på min farmor och min faster.....
De 4 timmarna i bilen gick riktigt bra med Elicia.... hon tröttna faktiskt inte en enda gång!!! Tack och lov för det....... Är inget roligt att åka bil med en skrikande unge:)

Jag körde från Arboga och tills vi var framme..... Jag passar nämligen på att köra så mkt jag kan inne i Stockholm... Jag tycker verkligen det e skit skoj:)
Man får ju köra om på insidan:)
När vi kom fram tog vi det ganska lugnt.... Pappa och Farmor åkte till apoteket och jag och Elicia bakade en sockerkaka... mums... Fast den blev inte så bra för när jag vände ryggen till så hällde Elicia i all mjölk som var kvar i paketet i smeten så det blev en väldigt blaskig smet och en väldigt anorlunda sockerkaka:) Men den gick och äta som tur var fast den vr ju inte så vacker:)


Vid fyra tog vi tunelbanan in till stan en sväng... Hade lovat Elicia att vi skulle åka tåg så det var ju bäst att hålla vad jag har lovat:)
Min faster slutade jobba kl 5 så vi mötte upp henne på stan och gick en sväng från Sergels torg till Östermalm....
Det blev mest fönstershopping.... men en ny hårspray fick jag me mig iaf... alltid nåt:)


Idag på förmiddagen så har vi varit ute i snön en sväng..... Det kom ju 2 cm snö inatt så då får man ju pasa på:)
Gick väl inte göra snöbolar direkt men lite snökänsla fick man iaf:)
Elicia tyckte det var roligt:)


Min sötnos.......

Efter lunch så ska vi bege oss hemåt igen... Ska bli skönt att komma hem till sitt egna lilla bo igen....
Och Elicia saknar nog sin pappa lite oxå tror jag:)

Hoppas att bilresan går lika bra tillbaka igen.........

Imorgon blir det jobb igen så då går man tillbaka till vardagaen igen efter våran lilla miniresa.....



Ha en bra dag.......

Kram
Kram



Kommentarer
Postat av: anna

kikar förbi.. fin blogg du har!

2009-01-27 @ 20:51:02
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0