MIGRÄN!!!

Gårdagen startade med huvudvärk... men det var bara att pallra sig upp och iväg till jobbet!!!
Förmiddagen gick ganska bra men vid lunch så hade jag sån huvudvärk så det kändes som att ögonen skuylle ploppa ut och att öronen skullew lossna!!!:)

Vi halv 4 gav jag upp och åkte hem och la mig!!
Värmde riskudden och bäddade ner mig!!
Att jag hade så ont i huvudet vet jag egentligen vad det beror å....
Jag är jämt så spänd inacken så till slut så går det upp i huvudet!!!
Ska nog beställa en tid för massage idag!!!

Gårdagskvällen blev som vi planerade ändå fast Marcus fick göra det mesta!!
Klyftpotatis, kött och sen efterrätt!!!
mmmmmm...

Sen blev det mys framför Tv:n till Let´s dance och en massa godis...

Elicia skulle härma dom på tv:n så hon fick på sig kjolen och skulle dansa med pappa och göra precis som de gjorde på tv:n:)

Idag är jag fit for fight igen så nu blir et en tur fram till stan och senare ikväll så åker vi till Smörblomman...
Marcus och Jacob ska ha en garagekväll och meka med bilarna och dricka öl....

Ha en bra dag!!!


KÖZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: zandra

Usch med sånn huvidvärk.. men massage är aldrig fel=) Ha en bra dag.. KRAAM

2009-01-24 @ 10:48:12
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0