Gravida folk är inget att leka me.......

Sitter hemma hos Sandra och Jacob.... klockan är halv ett och Sandra har spårat ur........

I morses så åkte Jacob och Marcus till biltema för att handla delar till bilarna... bla ett nytt hjullager till min bil.....

Så i kväll så har grabbarna garagekväll med mekande och brännvin med dansband i bakgrunden!!!!

Det började lugnt när barnen fick varsin skål med godis och kollade på bolibompa.....


 De är allt bra söta de små töserna!!!


Det tog inte lång tid innan Jacob kom in med en blödande näsa och svor lite extra över min stackars lilla bil:)
Kofoten - Jacob 1-0



Stackars lilla Jakob......

Vid nio så packade jag och Sandra in barnen i bilen och åkte till stan och hämtade mat....

Var riktigt gott med mat... var riktigt hungrig då faktiskt!!!

Våran plan fungerade väldigt bra och barnen somnade i bilen.....

Min stackars bil går det verkligen inget bra för...
Nån jävla del lossnade inte från den andra så då kom dom på en idé som bara karlar som har tittat lite för djupt i glaset kan komma på.....


de skakade igång grillen... så helt plötsligt luktade grill mitt i vintern...

tro det eller ej men de eldade och stod och blåste med tryckluft och då tyckte dom att de hade gjort en ny uppfinng...
Gassvets!!!


Uppfinniga karlar....

Nu verkar det faktiskt som de får ihop minj bil iaf.... men jag har bara ABS på ena sidan:(
Jaja.. aldrig kan de göra nåt riktigt..............


Nu kom Marcus in och frågade vad de fick för att de varit så snälla och fixat min bil...
Jag erbjöd en puss men då fick jag till svar att då kunde jag lika gärna gjort det själv!!!!


Och så till rubriken.... att gravida inte är att leka me...
Tänk dig att ha ett paket cigg liggandes i lådan men bara få lukta på dom.....
Ett helt skåp full med sprit men bara få lukta på de oxå...
Då kan det ju inte gå mer utför......


Men sköj har vi....

Klockan e nu kvart i ett och Sandra har dukat fram kaffet!!! Lite sena men vi är ju hos Familjen Andersson / Lans....(familjen seg)......
Ska bli riktigt gott med kaffe nu....


Trevlig natt..... får väl se om jag blir kvar här eller om jag får åka hem till min säng som bara står där och ropar: BETTAN!!!!







Kommentarer
Postat av: jakob

de gick ju bra till slut ändå.. men jag har ont i min näsa idag.....

2009-01-25 @ 09:39:57
Postat av: zandra

Lät som en hellyckad kväll=)

2009-01-25 @ 10:11:25
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0