Bettan ♥ Marcus

Hur träffades ni?
På gymnasiet....

Hur länge har ni varit tillsammans?
Vi har varit ihop sen 25/6 2004!!

Är ni förlovade?

Ja... Sen 31/12-06

Bor ni ihop?
ja.

Har ni barn?

Våran solstråle Elicia på 2 år & 2 månader! 

Har båda körkort?

Ja.

Kommer du ihåg er första kyss?

Ölbrännbollen vid studenten 2004!

Vem sa "Jag älskar dig" först?

Kommer jag inte ihåg!!

Vem är äldst?
Jag....1 år äldre!

Vilka stjärntecken är ni?
Stenbock & Kräfta

Vem fyller först på året?
Marcus

Vem är längst?

Marcus....

Vem sjunger bäst?

Marcus tror att det är han!!!:)

Håller ni i handen på stan?

Ne.. det e väldigt sällan!!

Kände ni varann innan ni blev ihop?

Sådär.... Hälsade alltid när vi möttes!!!

Vad har ni gemensamt?

Elicia.....
Sen e vi nog ganska olika tror jag!!!

Blev du kär i första ögonkastet?
Ne.. det tog allt ett tag.... ha ha ha ha

Har ni någon speciell låt?
Leanne Rimes... How do I... tror jag den heter!!!

Har ni några "fri kort"?
NEJ!!!!!!

Har ni stora framtidsplaner?
Att få vårat hus färdigt och bli roka lyckliga pensionärer en gång!!!! Ha Ha Ha Ha

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja.

Har ni varit utomlands tillammans?

Danmark!!!

Vilket är ert bästa minne?
När Elicia föddes och första tiden med henne!!! 
Vem lagar bäst mat?
JAG!!!!!!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

Lägger Elicia och sen sitter vi i varsin ände av soffan och blegar in i TV:n... Sen brukar vi gå och lägga oss vi 10...
Marcus gör alltid det när han jobbar och jkag vet inte vad jag ska hitta på när han har gått och lagt sig så det brukar sluta med att jag oxå går och lägger mig!!

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ibland!!!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej, Väla och N.Härene

Blir du lätt svartsjuk?

Jag e nog lite fjantig med sånt!!!

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer

Brukar nån av er prata i sömnen?

Marcus har gjort det nån gång!!!


Så nu har jag oxå gjort en sån här lista!!!!!
Brukar ju inte ge mig in på sånt men nångång ska ju vara den första!!!


Kommentarer
Postat av: Malina

Vill ta studenten igen!!!!

2009-01-22 @ 23:12:19
URL: http://annamalinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0