Äntligen helg.......

Jaha så var det fredag igen!!!
Den bästa dan på hela veckan enligt min mening.... Hela helgen framför sig och myskväll på g!!!
Men pang säger det så är det måndag morgon......

Har inte så mycket att skriva om... har inte hänt så mkt sen sist...

Idag har jag jobbat hela dan.... Hade en riktig kanondag på jobbet... det trodde vi aldrig efter som det e precis innan löning i januari och det brukar betyda att det är väldigt lugnt!!!

När jag hade slutat så ringde Marcus och frågade vad fan vi skulle äta ikväll...
eftersom jag som alla andra har väldigt lite pengar just nu så finns det inte så mycket att välja på i frysen...
Jag blev lite småirriterad och svarade att jag får väl komma hem och hämta den där femhundringen jag i fick i födelsedagspresent för att handla kläder för och handla mat då....Jag som har hållt stenhårt iden:(
Men när jag kom hem så hade han varit och handlat och stod och lagade rostas och potatisgratäng....
Kan verkligen rekomendera rostas... riktigt gött och inte så j-vla dyrt som entrecote eller liknade.....
Iaf så överraskade han mig riktigt och fick mig på en tanke att det kanske finns lite romantik i den karln iaf.....Annars så lyser den med sin frånvaro.....
 När vi hade ätit färdigt så gjorde han mig uppmärksam på för 5:e gången att han till och med hade tänt ljus......
Då fattade jag att han hade en baktanke med det hela!!! Jodå... efter en stund kom repliken...
- Nu när jag har varit så duktig och lagat mat och allt så tänkte jag att jag kan gå till Oskar en sväng i morgon kväll......


Jaja .. go mat var det iaf.... får väl se hur det blir med resten:)


I morgon efter jobbet så bär det av till Göteborg för kalas hos Malin (Marcus syster).....
Kan nog bli trevligt....



Ha en underbar kväll......


KÖZZZZZZZ





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan va ja skrattade.... KARLAR säger ja bara... romantik finns inte inprogrammerat i dom tyvärr...vill man ha romantik får man fixa det själv!! thats it..

közz gumman.....

2009-01-16 @ 23:33:51
Postat av: sjöäng

gumman!! Miss you!! Vi ska ses snart! Közz du e min skatt hihi...

2009-01-18 @ 00:48:52
URL: http://annamalinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0