Ledig......

Idag e jag ledig så jag och Elicia har en mysdag.......

Vi har varit i skara på sångstund och lek på mormors jobb......... Det tycker Elicia är riktigt skoj!!!

Nu har vi precis varit och handlat..... inte skoj när kontot sjunker med 1000 kr:( men nu kan vi ju äta iaf:)

I morses fick jag ett mindre roligt samtal....Utav Elicias läkare!
Elicias mage har krånglat i stort sett ända sen hon föddes och hon har alltid ätit dåligt........
Så förra veckan så tog dom ett gluten test till (gjorde ett för ett år sen) eftersom Marcus är gluten så håller dom lite extra uppsikt på det!!!
Men tyvärr denna gången så visade det positivt:(
Så nu ska vi få en remiss på att göra en biopsi.....Min lilla älskling ska svälja en slang och så ska dom ta en bit i från tolvfingertarmen och göra fler prover på.....:( 
Vi ska inte ändra någon kost förrän de har gjort det testet.... .Bara hoppas att det testet blr negativt!!!!!!!

Den  största förlusten för hennes del är ju att hon inte kan äta sin älskade välling längre:( 
Det är verkligen det bästa hon vet och det enda hon alltid har ätit utan problem!!!



♥Tänker på min lilla vän.... och hoppas verkligen att allt ska gå bra!!!♥




Ha en fortsatt trevlig dag!!!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0