Ledig igen....

Då sitter man här och blegar igen då..
Har en förmåga att fördriva bort halva förmiddagarna på mina lediga dagar framför dumburken.....

Jag och Elicia har iaf städat hennes rum och rensat ut lite gamla bebisleksaker...
Jag var lite ful och lurade henne och sa att det kan ju Alva bebis ha istället men det ska ner i källaren hon mormor...:)
Jag fick nästan hejda henne för hon kunde ge bort halva sitt rum tror jag...


Hela veckan har Elicia gått runt och sagt att hon vill ha skridskor... Jag och Marcus kan inte fatta vart hon har fått det ifrån för vi har aldrig åkt skridskor eller tittat på nån som har gjort det...
Mormor fick iaf ett par gamla skridskor utav en jobbarkompis igår så då fick hon sina efterlängtade skridskor:)
Så till helgen blir det väl till att besöka nån is:)
Kan bli roligt att se.....


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och Elicia ta en sväng fram på stan tror jag...
Nån som vill hänga på och ta en fika kanske???


Ha en bra dag.....






Kommentarer
Postat av: Veronica Axelsson

Tack fina du för Cyberkramen.

Jag ska nog oxå försöka pallra mig fram på stan..orka Så tråkigt att göra slut på pengarna vid en gång man får dom.. Pöss

2009-02-26 @ 10:13:58
Postat av: Kicki och alva

förlåt att vi inte kunde träffas idag men jag kom precis hem från banken nu och så kommer dom från bröderna andersson i eftermiddag en jobbar du på lördag, är nämligen själv hemma då för alex åker med pappa till kusten...jag har bil då...=)kram

2009-02-26 @ 11:11:32
URL: http://kickilinens.blogg.se/
Postat av: Tant Malin

NU ÄR JU JAG HÄR!!!! =)) KÖZZZZZ

2009-02-26 @ 14:05:30
URL: http://annamalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0