Tillbaka igen....

Denna vecka har det varit lite mycket så jag har inte haft tid med min blogg men nu så är man igång igen......
Måndag och Tisdag jobbade jag i skara som vanligt...
Onsdag jobbade jag i N.Härene.... Mia som jobbar där i vanliga fall hade semester så då fick jag hoppa in lite...
Torsdag var det Skara igen och Fredag N.Härene.
Lördag Interflora.
Nästan varje dag har det varit något på kvällen efter jobbet...
Onsdag  byggrådsmöte med kommunen,
Torsdag banken och de andra dagarna var det bara att släpa ris på tomten....
Jag tycker vi har släpat hur mycket ris som helst nu och varje gång det har blivit tomt så åker det ner fler trä så då är det bara att börja om igen:(
Veckan har avslutats med en väldigt bra helg iaf.
I fredags köpte vi pizza och hade en mysig hemmakväll bara vi 3.... det kan man behöva ibland...:)
Elicia hade fått en rosa björndräkt utav sin dagmamma, så den sprang hon runt i och lekte monster:)


Min söta lilla nallebjörn:)

Efter jobbet i lördags så åkte vi ut till Väla och åt, Marcus syster och hennes familj var hemma över helgen så då åkte vi dit och hälsade på...
Sandra och Tea kom och hälsade på en sväng oxå... Så barnen fick leka en stund iaf.
Vid 3 åkte jag hem och gjorde iordning mig i min ensamhet...
Är så konstigt att vara själv hemma utan varken elicia eller Marcus... Det är så tyst...
Är ju inte så ofta jag är hemma utan elicia iaf...
Klockan 5 kom Tobbe och hämtade mig...
Malin sminkade mig hemma hos dom och sen åkta vi till Skara...
Vi skulle förfesta på hårsalongen som Malin jobbar på så hon klippte mig innan de andra kom oxå.....
Vid halv 8 kom Anne, Zandra, Frida och Elin A och även Malins "chef", Cattis och 2 kompisar till Cattis.
Vi drack lite vin och tjötade framför speglarna en stund innan vi gick över till bowlinghallen och bowlade en timme och sedan blev det mat:)
När vi hade ätit gick vi och tog en stämpel på stadt och gick till salongen och festade liteinnan vi gick till stadt för att bli kvar där:)
Väldigt trevlig kväll...... Tack töser för en bra kväll...

Lite bilder ifrån kvällen...


Mitt och Malins standard kort...:)


Frida och Anne....


Zandra och Frida....


Jag, Malin och Anne....

Elin och en "uppblåst" Zandra:)

              
Anne:)                     Zandra posar              Elin & Zandra


Skälvklar skulle ju Marcus åka iväg kl 7 i morses så det vara bara att gå upp och se glad ut när elicia vaknade...:(
Kan ju erkänna att jag inte va så väldigt pigg direkt men det gick.......:)
Vi har inte gjort mycket idag direkt... kollat på film och bar myst....
lite fruktsallad lyckades vi få ihop iaf... Nåt gott måste man ju ha när man bara slappar...:)



Elicia äter fruktsallad med yoghurt.... mums:)



Hur har eran helg varit???











Kommentarer
Postat av: Sjöäng

Tack för igår!! Hade skojj!!... tills migränen slog till men ändå :D ... o vi e lika läckra som alltid ;) közzzzzz //(numera)'rock-malin'

2008-09-29 @ 00:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0