Ledig dag...Tant Malins födelsedag:)

Åh vad det va skönt att sova lite i morses..... ända till kvart i 8 för en gångs skull.....:)

Vi gjorde i ordning oss i lugn och ro..... packade in oss i bilen vid 10 och hämtade Anne och åkte till volvo och lämnade min bil där.... Och tog en promenad fram till stan för att leta present!!
Traskade in på Gina Tricot och handlade olika örhängen för det va det enda som hon önskade sig......
Köpte en tårta och promenerda hem till Malin och upp för hennes 4 trappor:) DEt e nästan som ett träningspass att ta sig hem till henne:)

Vi drack kaffe och åt tårta och Elicia lekte med katterna.....:)


Anne, Elicia och födelsedagsbarnet:)


Elicia äter tårta.....


Elicia tog kort på mig och Anne.......

Elicia leker med tjockisen Minus........

Efter en stund ringde Lidbil och sa at de inte kunde fixa min bil i dag för de hade inte fått hem nyckeln..... för det var vad dom skulle göra... programmera en ny nyckel eftersom våran var trasig och vi ska sälja bilen så kan det ju vara bra att skicka med en hel nyckel....
Så nästa osdag får jag lämna in bilen igen, fast denna gången får jag låna en annan bil gratis........

Efter att vi hade smällt i oss en halv tårta så traskade vi framtill stan och kikade lite.....
Hamnade på Madonna för att luncha lite.......


Tack för en trevlig dag töser!!!!


Nu har jag röjt ut min garderob och plockat ihop en massa pantflaskor.... så när Marcus kommer hem kan vi åka och panta och handla lite........


Ha d........






Kommentarer
Postat av: Sjöäng

Tack för idag!!!!! o tack för det söta kortet på osminkade malin ;P .. KÖZZZZZ

2008-09-17 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0