Idol!!!

Jaha...
Då var man här igen!!!
Var ju ett tag sen man skrev här men utav påtryckningar från vissa personer så får jag väl skriva lite.....

Jag har verkligen kommit in i en period när allt bara är jkobbigt och jag är trött hela tiden!!!
Antingen har jag nån skit i kroppen som behöver bryta ut eller så är det bara vädret. Inte vet jag!!!

Har precis haft besök av Sandra och Tea som var här och åt och lekte lite!!
Får ju se till att " de sär ifrån skogen" får lite mat:)

Ungarna de slogs mest men lekte lite iaf.. så det var väl som vanligrt!!

Marcus blir så glad när han både har två fruntimmer och två barn hemma på kvällen:)

Imorgon är det sista jobbdagen för detn här veckan.. gött....
för imorses trodde jag aldrig att jag skulle orka den här dagen!!
Tog till och med febern på Elicia ch hoppades på att hon kanske hade lite feber så vi kunde fått vara hemma idag men icke!!!
Det var bara att släpas sig iväg kl 6 i morse....

Nu ska jag slänga skitungen i säng innan IDOL börjar... Så man får se det i lugn och ro!!!

Lägger in lite bilder i från våran sommar oxå.....


Elicia och Tea på husvagnsemester!!!

Jag med min lilla pirat!!
                  

Kommentarer
Postat av: sandra

snyggt...bra jobbat bettan... nu ska jag stänga av datorn... för de ÅSKAR här... jag faaan skit räddd som vanligt... god natt ... kram

2008-09-03 @ 21:37:20
URL: http://sajaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0