Fixar helg........

Fredag kväll var väldigt lugn........ Malin och Kanyo kom hit och åt pizza, sen hade Marcus tatt hem en film som vi tittade 10 minuter på sen stängde vi av för den var riktigt jävla kass.......
Istället fastnade vi framför några omgångar Buzz.......... Jag vann alla gånger.....:)

Lördag förmiddag skjutsade jag mamma och pappa till båten i Hyllingsund... De skulle ut en sista helg med båten innan säsongen är över.....
Sedan bar det ut till N.Härene för att hämta min bror och till sist anlände vi i väla......
Marcus skulle såga ner de sista träden så det va bara att släpa ris igen...:(

Just nu känns det som det är evigheter kvar tills det blir ett hus av allting...men men... nångång kanske det blir klart.....:)


Tomten.....


En svamptur hann vi med oxå.....Blev en del iaf.....


HaHaHa.. Va bara tvungen att ta kort på stubben......:)

Framåt eftermiddagen så gav vi upp och begav oss hem igen....
Marcus skulle ha folk här så jag ochj elicia åkte till anne en sväng....
Vi åt jävligt go mat.... Pasta med skaldjur och vitlök...
Framåt 11 så va Elicia rätt trött och hon hade inte ro att somna där så vi åkte hem....
La mig i sängen och tittade på Beck men jag hannn nog bara se 10 minuter innan jag somnade......


Idag åkte Marcus ut och sågade igen och jag har storstädat vårat hem och putsat alla fönster... Va ju inte ett fingeravtryck... elicia står på bordet i köket och tittar efter pappa när han kommer hem så det fönstert va välbehövligt.....
Tråkigt är det men nu är det gjort....:)

Ska ut och hämta mamma och pappa nu och sen kommer Malin hit tror jag... Tobbe skulle kolla på Fotboll så då flyr hon hemmet...:)

Så Tobbe eftersom Malin kommer hit och du kan titta på fotboll på stora  tvn så vet  du vad som gäller:)


Hur har eran helg varit????

Skriv gärna en kommentar när ni är inne och kikar...:)
statistiken ökar men inte kommentarerna .... det e ju roligt att veta vilka som är inne och kikar:)


Ha d...

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: cissi

hoppas mina svampar smakade gott!! hoppas husbygget går bra! har ju en o annan liten hustomte som hjälper till:) ha de fint kram kram

2008-09-22 @ 10:27:37
Postat av: Veronica Axelsson

Hallå Hallå.

Jag har ju hittat hit så då får jag väl skriva lite oxå.

Måste erkänna att jag är sjukt avis på era husbyggarprojekt i UNDERBARA METROPOLEN VÄLA...

Jag "tvingas" bo i dina dunkla hemtrakter och du snor mina... Livet är inte rättvist!!! ler

2008-09-22 @ 21:43:10
Postat av: elin .

goddagens. jag är ju här inne och kikar med. hoppas allt är bra med dej.

kramkram

2008-09-23 @ 08:04:16
URL: http://elintang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0