Då va denna dag slut.......

Idag har jag och Elicia varit lediga.... men det blev ju ingen sovmorgon för det utan det va bara att släpa sig upp ur sängen halv 7 när min levande väckarklocka(ELicia) vaknade:)

Vi tog det ganska lugnt här hemma fram till 10 eller nåt innan det bar ut till vinköl och hälsade på Emmy en stund.....
Jag var dagbarn hos Emmy när jag var liten och åker ofta och hälsar på dem.... Min mormor och Farmor har alltid bott 40
mil bort så de har blivit som en xtra mormor och morfar för mig....
Vi stannade och åt middag där... Det e ju aldrig fel att bli bjuden på mat:)

När vi kom hem så kom först Sandra och Tea och senare Malin och Casper... Så det kändes nästan som ett dagis här en stund... Ungarna srog fram varenda leksak de hittade tror jag så det såg ut som ett bombnedslag här, men roligt hade dom:)


Tea åt upp sitt kex fortast utav alla.. så det va ju inte så roligt att titta på när de
andra åt:)

                             



Sandra lyckades jag inte fånga på bild så jag får väl plocka ett från en annan dag:)


 Där fick du:)

Ha d

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

så jävla läckert!!! det blev super!!! =) hahaha

2008-09-10 @ 20:28:40
URL: http://sajaandersson.blogg.se/
Postat av: sandra

jaghar nog mera kort på dig oxå ska du se... vänta lite...... hmmmm

2008-09-10 @ 20:29:26
URL: http://sajaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0