Skönt att komma hemifrån lite:)


Är fortfarande hemma med en sjuk Elicia..... :(
Eller ja hon är ganska pigg nu men hon har så ont i munne så hon äter inget, så vi ska vara hemma hela veckan Elicia och jag......

Har varit och jobbat lite i eftermiddag iaf... Mamma kom in och var barnvakt vid 1 så jag kunde åka iväg!!!

Det var skönt att komma hemifrån lite faktiskt... även om det innebar att dyka i pappershögarna på Interflora:)
På onsdagar är det bara jag och Sara som jobbar så vi har jävligt roligt faktiskt!!!
Den ena är knäppare än den andra:)

Hoppas ni har haft en bra dag!!!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica Axelsson

Oj vilken snygg blogg du fått till. Jag vill oxå ha...

Puss Puss

2008-10-08 @ 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0