SNÖ!!!

Blev så lycklig när jag tittade ut genom fönstret i förmiddags och det snöade!!!!
Har gärna en meter snö är allt detta jävla regn!!!!!

Annars har jag stått framför datorn med telefon intill örat halva dan känns det som!!
Vi hade dataras i affären för ett tag sen så nu måste ju allt ominstalleras....
Och jag har hand om all fakturering så det tog jag tag i idag!!! Så vi får in lite pengar nu när det e är ombyggt och fint:)

Har varit ledig måndag och tisdag denna veckan... riktigt skönt faktiskt!!

Elicia och jag tog en tripp till Skara i måndags...

Första anhalten var hos tant Malin för att klippa Elicia...

Med kaka som muta så gickdet riktigt bra faktiskt!!


Min prinsessa blev så fin så...
Rosa och lila stjärnor och inbakad fläta!!!
Malin hon kan hon!!!:)

Flätan höll ungefär så länge som det tog att åka till Kicki och lilla Alva som bor några kvarter bort!!

Där var vi nästan hela dagen sen ocvh snosade bebis:)

Blir allt lite bebissjuk när man ser de små godingarna!!!


Lilla Alva... född 23 oktober 2008...

Kicki och jag var jämt när vi gick i högstadiet och i början av gymnasiet men sen av nån konstig anledning rann allt ut i sanden och idag känns det knappt som vi känner varann.....
Men det kanske blir ändring på det nån gång vem vet!!!

Alva va ju inte den socialaste bebisen direkt!! Hon var nog vaken max en kvart på alla de timmarna vi var där..... men det gjorde inget, hon var lika söt för det!!


Elicia roade sig med deras hun Indra istället...



Här sitterhon och läser skvallertidning för Indra.... Det var högläsning och allt!!
Inte för att Indra va så intresserad utan tyckte nog mest att Elicia var en jobbig varelse som dök upp i hennes hem!!:)


I helgen fyller våran lilla skit unge redan 2 år så då blir det kalas...
Jösses vad tiden går fort!!!

Måste nog städa lite i vårat hem innan det kommer massa folk hit och ser hur ostädat det är här..

Kanske skulle hyra in Sandra och hennes dammsugare:)
Hon kan det där med dammsugare......hihihihi...


Ha d allihop!!!


KÖzz KÖzz




Kommentarer
Postat av: sandra

varför inte..... =)

2008-11-19 @ 21:17:10
URL: http://sajaandersson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag blev oxå överlycklig när snön kom....dock försvann den ju nästan lika fort! Men men...de kanske kommer mer! Här är tjejen som varje år hoppas på en vit julafton!!



Ha de bra här hemma nu! För jag dra i morgon! Men vi ses nästa vecka!



Kramelikram

2008-11-19 @ 22:44:25
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0