Nere i en svacka!!!


Känner verkligen att jag är nere i en svacka när det gäller att uppdatera den här sidan!!

Eller jag har nog en svacka överhuvudtaget!!

Men det är nog mörkret som gör att jag är så jävla trött!!!

Brukar känna av det varje höst!!!


Här kommer iaf lite bilder ifrån min senaste tid:)


Fin höstdag i Väla....


Invigning av den nya överallen!!

Kusin Jack med pappa Daniel!!


Marcus mäter med laser!!


Lördag kväll med fam. Andersson/Lans och Sjöäng/Collin


Tea och Elicia äter lördagsgodis och tittar på film!!


Töserna leker frisör med tant Anna-Malin!!

Grabbarna med uppdukat bord:)


Fixardag i Affären!!!


Sara sågar golv i affären!!:)

Lisa lägger golv!!

Hon var riktigt bra på att lägga golv!!!

Många "fina" ord blev det men det blev jävligt bra!!:)

Ha det så länge!!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha...sicken fin bild! Jag snor den av dej...måste ju oxå ha bildbevis på att jag klarade det!

Hoppas du får en mysig kväll!!



Kramelikram

2008-11-06 @ 19:27:12
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com
Postat av: Lisa

Ta dej upp ur svackan nu å skriv lite här så jag har något kul att läsa!!



Kram på dej

2008-11-10 @ 19:24:59
URL: http://mylifeonlyforyou.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0