En ledig dag efter en kalashelg!!

Denna helgen som har gått har mest inneburit jobb och kalas!!

I fredagskväll var vi på 25-årskalas hos Marcus kusin med alla släktingar!!
Elicia spelade apa och tog allas uppmärksamhet i vanlig ordning!!!

I lördags jobbade jag 9-13 i blomsteraffären, lite rörigt var det eftersom de började bygga om allt!!

Jag och Lisa hade övertalat Sara att beställa en container så lite skit kunde slängas ut!!
Och jag lovar det var inte svårt att fylla den containern!!
Lisa kämpadde tappert med att slänga i fredags men Sara gick i sophögarna och plackade tillbaka en dela v sina kära saker!!

Men när allt blir färdigt i affären och ännu lite skit har slängts så kommer det bli riktigt fint!!


Efter jobbet åkte vi ut till Härene på farsdagsfika!!
Alltid gott med lite fika:)
Hade köpt en flaska wiskey till pappa i brist på fantasi!!:)

Vid kl 6 skjutsade jag Marcus till Ljunghed på fest med crosstema!!

Så jag och Elicia hade en riktig myskväll för oss själva!!

Jag plöjde igenom de 4 sista avsnitten av Beverly hills säsong 1
Tänkte dset var bäst att göra det när man var själv!!

Men nu vill jag ju ha tag i säsong 2....
Nån som har???


Söndagen hade jag en bakis sambo....
Elicia gick in halv 9 med sin farsdagspresent som var en flaska Rom!!
Jag lovar han var riktigt sugen på den:)

Sen bar det ut till väla på farsdags middag och grävande på tomten!!!


Färdiggrävd grund!!!



Marcus som tror att han kan!!!:)


Elicia har fått tag på Farmors läppstift!!!

Kvälle avslutades med kalas hos Linda och Andreas!!!
Så behövde man inte göra mat då heller:)


Är väl bästa att jag tar hand om mitt hem lite som förfaller när vi nästan aldrig är hemma!!!

Ha det bäst!!!




Kommentarer
Postat av: zaNDra

Hejje!! Jo ja tänkte ge de en chans, men tar ju ett tag innan man kommer in i de!! När blir nästa festen då? Känns som att de va att tag sen nu!! Ha de fiint.. kraam!!

2008-11-18 @ 22:26:13
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0