Lite ledigt!!!

Sista jobbdagen på veckan... För mig är det ju alltid det men det är en roligare stämmning när det är "fredag" för alla på jobbet!!!

Idag behövde vi bara jobba till klockan 1 sen skulle vi äta midsommar mat  och jordgubbar innan vi fick gå hem.....
Sill och potatis bjöds set på fast jag tillhörde dom få som valde köttbullar istället för sill.... (tur att köttbullarna fanns).

Jag hämtade Elicia hos dagmamman halv 3 och då möttes jag av en unge på ett toppenhumör, riktigt roligt när det inte är så mycket gnäll utan mest skratt...

På kvällen var Malin här med nyckel till deras lägenhet...
Fuskisen ska till Italien i 2 veckor så jag ska mata de stackars katterna....:)

Ne nu ska jag ladda inför midsommarafton genom att skrubba lie potatis:)

Glad midsommar.....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0